Известие

Collapse
No announcement yet.

Търси се: бургазлия за оглед

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Търси се: бургазлия за оглед

    Здравейте,
    Предстои ми да гледам една алфина по бургаско и понеже не ме е срам да питам - ето:
    Има ли някой бургазлия, който има опит със 155-ци, навитак да се разходи с мен да погледнем една принцеса, на която съм хвърлил оче?

    Сравнително нов съм във форума и съм карал 155-цата на баща ми преди години, та съм си навил на пръста да притежавам една
    Желанието ми е да съм колкото се може по-сигурен, че няма да взема някоя, на която са съсипали инсталации и всичко с кофти барникане.

    Благодаря предварително!

    Поздрави,

    Силвио

  • #2
    Първоначално публикувано от silviost Покажи съобщение
    Здравейте,
    Предстои ми да гледам една алфина по бургаско и понеже не ме е срам да питам - ето:
    Има ли някой бургазлия, който има опит със 155-ци, навитак да се разходи с мен да погледнем една принцеса, на която съм хвърлил оче?

    Сравнително нов съм във форума и съм карал 155-цата на баща ми преди години, та съм си навил на пръста да притежавам една
    Желанието ми е да съм колкото се може по-сигурен, че няма да взема някоя, на която са съсипали инсталации и всичко с кофти барникане.

    Благодаря предварително!

    Поздрави,

    Силвио
    Ако кажеш какво ще гледаш по-точно, може да изкажем някакво мнение на какво да обърнеш внимание. Дали е верижна или 16 клапанова, дали е дизелова и тн...
    На някои от пишещите модела им е криво ляво ясен и се знае какви бели прави.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Здравей и благодаря за включването!

      Чел съм форума бая и имам някаква идея, но все пак ще е добре всякаква информация.
      Моделът е MY.95 Sport 1.8 с 8-те клапана.
      Прикачил съм няколко снимки да се види повече за какво става въпрос.
      Като начало - някой може ли да каже къде е отпечатан номера на двигателя, защото ще искам да го сравня с този на документите?
      От продавачът знам, че автомобила прекъсва докато загрее като свещите били сменени в опит да се поправи проблема, но не са те. Аз залагам на бобини/комутатори, но докато не се сменят - не се знае.
      Спукан бил радиатора на парното според майстори и също така искам да питам дали ще мога да я докарам така до София на изключено парно (за да не циркулира вода през радиаторчето)?
      Смяната, предполагам е по-сложна, защото ще трябва да се сваля табло, но съм мераклия, така че не е фатално.
      Също така е спукан челния прозорец, а прозорците са тонирани в синьо и са много красиви, но е изключително жалко това, защото оригиналните ще са много трудни/скъпи за намиране. Как седи смяната на челно стъкло и дали да търся чисто ново по Кобра и сие. или втора употреба да взема от някоя морга?
      Има нараняване на горната част на предна лява врата, което е леко ръждясало, може да се види на последната снимка.
      Нямам възможност да правя тотална реставрация към момента, но искам да си се грижа за нея и да си я карам наляво-надясно, не като всекидневка засега, понеже е без газова уредба. Като казах ГО - има ли някакво негативно влияние върху двигателя, защото виждам доста спорни мнения?
      Въпросите са малко в повече, но всяка помощ е добре дошла!

      Благодаря предварително!

      Поздрави,
      Силвио
      Attached Files
      Last edited by Alfa User; d.m.y г., 16:41.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от silviost Покажи съобщение
        Здравей и благодаря за включването!
        ...
        За газифицирането няма никакъв проблем! Двигателя понася безгрижно газта (стига да е изправна запалителната система и тн) За справка давам мои алф и над 100000км минати на това гориво!
        За стъкло, по-добре потърси оригиналното. В кобра аз лично няма да стъпя никога, защото ми надраха колонката на вратата + още проблеми създадоха и тн. Колега пък с взето стъкло от тях се видя принуден да го смени (с оригинално в последствие) защото се виждаше през него като под вода все едно...
        Ако тече от радиаторчето за парното, единствения начин да се движиш е да го шунтираш или да затапиш и двата маркуча които отиват към него!
        Прекъсването докато е студена може да е от какво ли не!
        Прави ми впечатление, че на маркуча които излиза от термостата и отива към радиатора има две (2 ) скоби/водни съединения, това ме кара да си мисля че в маркуча е наврян термостат от прословутото Рено.
        Ако е така по-добре не го пипаи
        Номера на блока не се сещам точно къде е, но маи се падаше да се види като се погледне м-у изпускателния колектор, за това несъм сигурен
        Ааа... ако я вземеш, хвани и изхвърли тоя пластмасов колектор, тъкмо ще попрегледаш как са маншоните му.
        Много кофти фучене/свистене има двигателя с тоя колектор, хич не ми харесва на мен!
        Last edited by Alfa User; d.m.y г., 16:41.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          А каква част от таблото трябва да се свали и мога ли да шунтирам/затапя радиаторчето с възможно най-малко разглабяне, предвид факта, че ще съм в друг град и с ограничено време?
          За прекъсването се съгласявам и ще е интересно нещо за оправяне.
          Под "не го пипай" имаш предвид да не пипам маркуча, поради опасност от разкачане или изобщо да не се занимавам да взимам тази кола? Добре ли работи с този термостат? Чел съм, че е по-евтин вариант, затова го сменят така. И как точно е "наврян"?
          Кое се разбира под пластмасов колектор - пластмасовата кутия, в която седи филтъра или това, което разпределя въздуха към съответните цилиндри и на него е отпечатано логото на Алфа Ромео?
          Прикачил съм снимка с трите неща, за които не съм сигурен къде се намират, ако може да доуточниш..

          Благодаря много за помощта!!

          Всъщност, така и така ще разглабям за да стигна до радиаторчето - няма ли да е по-адекватно да взема едно ново и да го сменя на място?
          Last edited by Alfa User; d.m.y г., 16:42.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от silviost Покажи съобщение
            ...
            Радиаторчето на парното излиза към педалите по спомени... Там се разтуряше..
            Термостата от Рено-то струва 8лв а оригинала е 70. Аз лично съм сменял 2-3 оригинални, но честно казано съм по-доволен от тоя на рено-то!!
            Термостата се навира/набутва (буквално) в маркуча които излиза от термостатното тяло и отива в радиатора.

            За колектора смукателния да, това на което има надпис, това ми е идеята да се подмени с метален. Пластмасовия ми е като трън в очите...
            Last edited by Alfa User; d.m.y г., 16:42.
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Ясно, благодаря много!

              А как например да шунтирам/запуша радиаторчето според теб?

              Поздрави,
              Силвио

              ---------- Post added at 16:05 ---------- Previous post was at 16:03 ----------

              Също така откъде мога да търся да пазарувам чаркаляци в София, понеже си е стар модела, а онлайн нямам много доверие какво ще пристигне..

              Comment


              • #8
                Ако не е тайнз на каква ценз се продава колата.....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9
                  1100 е обявена.

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=silviost;1561130]1100 е обявена.[/QUOTE
                    Да беше погледнал моята.... но Бургас ти е по близо.... 😃...
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      Номерът на блока може да видиш под тръбата на изп. колектор на 4-ти цилиндър (веднага след фланеца като погледнеш надолу).
                      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                      Мненията са като задниците - всеки си има!

                      Comment


                      • #12
                        Извинявам се на колегата, ако е от форума(собственика на колата), но не мисля, че си заслужава парите с тези всички забележки + липсата на акумулатор, която ме кара да си мисля, че е закотвена от доста дълго време там. Ако питаш мен, дори 800лв са и много, а и на толкова да я свалиш, пак ще ти стъпи на повече от цената на Боби Алфата, която е с много по-приличен за годините си вид, а и доколкото съм информиран от поста му, колата е била само негова през цялото си съществуване. Малко шарен предния капак, но може да си я направиш по твой вкус.

                        Малко за моята Алфа. Купих я преди почти 2 години - 1.8 Спорт 127кс. Колата беше с усилвател и туба в багажника(които не исках да притежавам), спортни пружини, а и газова уредба. Първоначално платих само прехвърлянето и застраховката, като по колата имаше страшно много козметични забележки, като паднал лак на предния и задния капак, протрита шофьорска седалка, счупена дръжка отвътре на шофьорското място и две счупени леви дръжки. Спазарих известна сума надолу от обявената и си я взех въпреки тези забележки, защото не бяха притеснителни. За има няма 100лв смених или си набавих всичко, което исках. Но колата беше перфектна във всяко едно друго отношение. Ходовата част беше като нова, двигателя работеше като часовник и на бензин и на газ и стигнах от Русе до София без проблем.

                        Все пак в твоя случай не са козметични забележките и само, за да я вкараш в пътя ще хвърлиш сериозни пари, а за стъклото може да ти свалят номерата преди София още, ако те спрат. Замисли се дали си заслужава да притежаваш автомобил, от който предишния собственик е вдигнал ръце. Ако проблема с прекъсването беше лесен за установяване едва ли е щял да го остави така.
                        Лично мое мнение.

                        И един мой случай на прекъсване... Колата вървеше прекрасно до момент, в който премина през дупка, прекъсваше много странно... Не се търпеше, карах я само на бензин, защото на газ се усещаше много повече. Като имах време започнах да я "диагностицирам" се оказа, че ми е изпаднала скобата на буксата на дебитомера, като си набавих такава, колата заспа и ме накара отново да се чувствам горд собственик на този уникален автомобил.

                        Поздрави и успех с намирането на читава 155-ца.
                        Гарантирано удоволствие от шофирането...
                        Last edited by mirecyt; d.m.y г., 10:20.
                        166 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Полуколегата ми си взе от негов комшия 155-ца...
                          (колата не бе карана с години)
                          След като ме слуша мен как с години я имам моята и съм доволен, се реши да я купи въпросната защото иначе отиваше за желязо!

                          По возилото имаше всякакви проблеми, но с моето уверение че ще стане кола я взе.
                          Закупи я за 450лв!!!
                          В момента след дадени 8-900 мисля че това е една от най-добрите 155-ци на пътя!!
                          Смениха се носачи, дискове накладки радиатор, монтира се метален изпускателен колектор, всичко по запалителната система и горивната, всякакви маркучи и тн абе много неща...

                          Та към питащия, ако му харесва да я взима и да почва да я прави ибез това не остават много...

                          Моя алф го купих 2007-ма, минах там безброи километри безавариино и реших, че нещо трябва да правя с нея. От там се хванах с турбини и разни такива дивотии. От тоя момент съм си я платил още един път криво ляво, но не съжалявам и ще продължавам да си я човъркам. Абе ще си е моя още дълго време...
                          Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 10:32.
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #14
                            Много благодаря на всички за отговорите.

                            Благодаря TRENDi за описанието.

                            @mirecyt съгласявам се, аз се бях навил, защото изглежда доста добре, а и е ходила по алфа фестове, та изглеждаше, че е гледана, но като спортен модел е нормално да са я напъвали малко повече. Отделно е новото купе със стария двигател, което е идеална комбинация.

                            @мимо: да, това е и моята идея, въпреки, че не съм много заможен, за да я реставрирам напълно. Ще направя адекватна оферта и ако се съгласи я взимам, а че ще има работа - това е ясно.
                            Прозореца е кофти проблем, но мислите ли че за полицаите ще мине номера ако кажа, че ми се е случило в началото на пътуването по магистралата? И друг път ме е удряло камъче и идва изневиделица, та не знам..

                            Но ако я взема разчитам на вашата помощ със знания, защото сте врели и кипели с тея 155-ци и ги знаете отвън и отвътре.

                            Между другото откъде бих могъл да търся части?
                            Също така как бихте предложили да шунтирам радиаторчето на парното, защото ще се налага, ако реша да я взимам.

                            А и тая версия ми е присърце, защото са произведени само 2500 бройки от спортната 1.8 с новото купе..

                            Поздрави,
                            Силвио

                            Comment


                            • #15
                              Съгласявам се и аз с тази фраза "Та към питащия, ако му харесва да я взима и да почва да я прави и без това не остават много..."

                              Имаш ли мерак ще я направиш... На мен ми течеше радиаторчето, та ми замръзваха един-два пъти прозорците отвътре зимата, сега баща ми я кара повече(много и се кефи), и сложи някаква добавка в казанчето, та казва, че е спряло да тече.. Не знам дали не е пожертвала нещо друго съответната интервенция
                              Мога да го питам какво е слагал ако искаш да пробваш, понеже е бързо и лесно решение, вместо да разглобяваш. Иначе мисля, че се намира до десния крак на шофьора самото радиаторче и не се сваля цяло табло.

                              За части си намираш един донор, като внимавай да не е един измежду наглите цигани(асенси ли беше какво беше в мобилето), които искат майка си и татко си за разни части, които по принцип са евтини.
                              Пример: искаха ми 70лв на огледало, като в последствие си купих за 30лв перфектно.
                              Втори пример: купих 2 леви дръжки за 25лв, този искаше страшно много пари за една доколкото си спомням..Забележка: едната дръжка беше пукната(но още си ми върши перфектна работа)
                              Също така, искали са ми 120лв за заден калник, който взех за 30лв в последствие.
                              А за 100лв си смених почти цялата "лицева" част, след като ми забърсаха колата на един паркинг с бус. Сменях броня, фар, мигач, лайсна и калник.

                              Да добавя... Имам лостче за фаровете от фейсова, което не ми върши работа, големия стоп(с пукнатина, но не се изпотява, тоест не пропуска), ляв и десен стоп(единия мисля че не ставаше), ляв преден мигач(неразопакован, но нещо трака вътре, може да се е разлепила някаква част), мисля че ми се намира някакъв панел за климатика, часовник и пепелник. Също имам маркуча след дебитомера, но ми е къс, може би е срязан или не знам.. седи на тавана да събира прах
                              Last edited by mirecyt; d.m.y г., 11:08.
                              166 2.4 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X